Friday, March 20, 2009

Mari membelug

Serius shit dah lama tak update blog ni.

Aku punye busy mengalahkan Obama.



So much I have in my mind right now.
Workload tak usah cerita la. Manjang je banyaknye.

I really need to get my mind off work matter now.
So, this is the place to.

Jason is back.
So I’m so damn happy.
We’ll go places that we’ve never been to.
Places far away from here.
This is my promise to you, my dear.
Thank you for forgiving me.




****




hari ini, tak tahu lah berapa bayak kali aku mengeluh.
Aku tau mengeluh itu adalah satu manifestasi buruk kepada Allah.
Tapi aku still mengeluh.

Banyak sangat benda yang aku fikir sekarang ni.

Tolong.

Tolong kembalikan ketenangan fikiran aku!









ooh by the way, this is Jason, hurt.





Im so glad you're back Jason! ;)

No comments: