Wednesday, September 16, 2009

Berita Gumbira!

Last few days aku dapt kad undangan kahwin dari kawan aku kt Johor. pastu dapat plak kad raye dari Safi.Teruja gila dapat kad raye ek? rajin tol si Safi nganto kad raye.

Borak-borak ngan Ayah, pastu dia tanya, husband Safi orang mane, keje ape, sumer2 lah. Aku jawabla husband org melaka gak, keje engineer.

Pastu plak mak aku tanya...

"Akak nanti nak husband yg macam mane?"

Dengan slamber ayam aku jawab,

"Orang Korea."

Tros mak aku diam, yess aku berjaya menangkis soklan cepu gangsa mak aku!

konfem lepas ni dia dah tak tanya dah.
konfem impossible nak carik orang Korea wat menantu! haha


Nasibla Mak...

2 comments:

Anonymous said...

hahaha..pandai tul ko menjawab..seb baik mak aku tak pernah tanye..hehe

cik chummie said...

kalo mak aku tanya aku..."kak long lak orng mana?"..aku jawab..."orang-orang"...hehehehehe...